پخش تراکت

پخش تراکت | چاپ تراکت | طراحی تراکت

پخش تراکت

پخش تراکت | چاپ تراکت | طراحی تراکت

  • ۰
  • ۰

نکاتی درباره سواد تبلیغاتی

پیشتر بسیار درباره پخش تراکت و تاثیرات آن بر جامعه خرید و مشتری های شما صحبت کرده ایم اما در ادامه این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که سواد تبلیغاتی چیست و با به کارگیری آن میتوانیم چه تاثیراتی بر خریداران خود همچنین فروش محصولات خود داشته باشیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.همچنین میتوانید با دیگر خدمات گروه توزینو نیز همراه باشید:

اجرای سمپلینگ و پروموشن

پخش تراکت

سواد تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات بخش مهمی از زندگی روزمره در جامعه غربی دوره معاصر است. بازاریابی و پیام­های تبلیغاتی بیش از پیش زندگی مصرف­کنندگان را اشباع کرده است. برای درک و تفسیر این پیام ها و بازنمایی­های بصری، مصرف­کنندگان به مهارت­های سواد تبلیغاتی (یعنی، توانایی شناخت، ارزیابی و درک تبلیغات و دیگر پیام­های تجاری) نیاز دارند.

سواد تبلیغاتی

با توجه به اهمیت مبرهن سواد رسانه ­ای و آموزش رسانه، تعجب آور است که چرا پژوهش کمی به بعد تبلیغات پرداخته است. به طور کلی تبلیغات معمولاً در چارچوب سواد رسانه­ای مطرح می­شود. بسیاری از متون سواد رسانه­ای تبلیغات را به عنوان بخشی از سواد رسانه­ای معرفی می­کنند. پژوهشی در زمینه مصرف کنندگان فرهیخته تبلیغات وجود دارد، با این حال در کل مفهوم سازی و الگوسازی سواد تبلیغاتی فراتر از گام­های ابتدایش به پیش نرفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی